Club de lectura fàcil

Frankenstein o el modern Prometeu

Finalitzat
dijous, 29 de febrer | 16:30 h
Compartir

Club de lectura fàcil. Frankenstein o el modern Prometeu. Adaptació de l’obra de Mary Shelley.  A càrrec de Marta Padrós i Susana Ruiz. Col·laboració: Oficina de Català i Biblioteca de Palafrugell. Places limitades. Inscripcions a la biblioteca al tel. 972 30 48 09

 

Dijous
29
feb
Activitats relacionades
2021
Presentació del llibre: Confeti
Jordi Puntí i Guillem Terribas
dj. 01.08.24 | 19:00 h
Ciutat Literària d'Estiu
© José Ruz
2021
"JO SOC AUTOR"
Escola de fotografia ERAM
ds. 03.08.24 | 10:00 h
2021
150 anys de la mort de Josep Anselm Clavé
Esther Pardo
dc. 07.08.24 | 19:00 h
Ciutat Literària d'Estiu
Àlbum d’estiueig (1942-1958) | © © Francesc Roig Ventura
2021
Memòries del paradís: desvelant els àlbums fotogràfics de la família Roig (El Pinell-Llafranc, 1942-1958)
Enric Bruguera
dj. 08.08.24 | 19:00 h
Biennal de Fotografia Xavier Miserachs
2021
Cine Club: Boom Boom (1990)
Rosa Vergés i Guillem Terribas
dc. 21.08.24 | 18:30 h
Cinema
2021
Club de Lectura: El món dels vius
Núria Martí i Guillem Terribas
dc. 28.08.24 | 19:00 h
Lectura