Club de lectura fàcil

Frankenstein o el modern Prometeu

Finalitzat
dijous, 29 de febrer | 16:30 h
Compartir

Club de lectura fàcil. Frankenstein o el modern Prometeu. Adaptació de l’obra de Mary Shelley.  A càrrec de Marta Padrós i Susana Ruiz. Col·laboració: Oficina de Català i Biblioteca de Palafrugell. Places limitades. Inscripcions a la biblioteca al tel. 972 30 48 09

 

Dijous
29
feb
Activitats relacionades
2021
Presentació del VI Premi Empordà de Novel·la
Jo he robat el Manuscrit Voynich
dv. 01.03.24 | 18:00 h
Biblioteca de Palafrugell
Lectura Biblioteca
2021
Poesia i pintura, d'Auden a Brueghel
Miquel Berga
ds. 02.03.24 | 12:00 h
Lectura Biblioteca
2021
Diàlegs en anglès: Ireland and St. Patrick's Day
Francesca Blázquez
dl. 04.03.24 | 16:00 h
Biblioteca
2021
Productes i serveis Google
Taller TIC
dt. 05.03.24 | 16:00 h
Biblioteca
2021
Cara bicicleta
Laura Asensio
dc. 06.03.24 | 17:30 h
Infantil Biblioteca
2021
El núvol a Internet i com utilitzar-lo
Taller TIC
dt. 12.03.24 | 16:00 h
Biblioteca